Wybierz format pliku, który chcesz pobrać

FAZI- DAJ MI TO (ACOUSTIC VERSION) PROD. DNA - OFFICIAL VIDEO

Dodano: 2015-10-28

Wyświetleń: 134471

Czas trwania: 04:25

Opis materiału FAZI- DAJ MI TO (ACOUSTIC VERSION) PROD. DNA - OFFICIAL VIDEO


                  TU ZAKUPISZ CD -
http://allegro.pl/fazi-cienka-biala-linia-wanted-rrx-nowa-cd-i5978980201.html

PRZEDSTAWIAMY NAJNOWSZY TELEDYSK FAZIEGO DO WERSJI AKUSTYCZNEJ UTWORU "DAJ MI TO"- PROD. DNA. ZA REALIZACJĘ KLIPU ODPOWIADA KNT,  MONTAŻEM ZAJĄŁ SIĘ UBECE. TELEDYSK KRĘCONY PODCZAS WSPÓLNEGO KONCERTU FAZI- SB MAFIJA-  PATOKALIPSA (PATO PARTY WWA), ORAZ  PODRÓŻY DO KRK I W SAMYM KRAKOWIE.  POZDROOO . sorry ze nie ma logówek patronatów ale nie zdązylim, wspieraja nas PAKOLTV, RAPPORTAL ,WOLNE KONOPIE  I HIP-HOP.PL  I BUNT TATOO .../NEW SĄCZ /.                

Komentarze


NastyHook przez R
fort nox to bylo w mesie pedale fazi
Gieldy Lekarski
Fazi, ten kawalek wyrwal mnie z glebokiej depresji, po walce rzeczywistoscia. Kredyty, narkotyki, dziwki, wszystko to ciagnelo mnie na dol, dzieki fazi, turlaj luja zawsze przed siebie
natalia salek
Kozak
gregory peck
Luzak
Johnny Kakao
FAZI CZOPKOO TWÓJ ANACHRONIZM MNIE WZRUSZA, JESTES NADZIEJOM NA LEPSZE JUTRO, AZ MI KOMETA DO ŻOŁĄDKA POSZŁA, POZDRAWIAM SERDECZNIE
Marcin Sędrowski
Mistrzostwo ;-)
WyrwanyZeSnu
jestem zaskoczony liczba wyswietlen to jakis popek moze miec 10 mlln a Fazi tylko 100 tys co jest?ciekawe komentarze kazdy wraca do przeszlosci jak to bawil sie przy NAS to dlaczego nie pomuc rozpromowac Faziego uwazam ze za wplyw na pewiem okres i rozwoj hhopu w Polsce nalezy mu sie to pozdrawiam i zachecam do rozpowszechniania tego numeru .....
Tony Gruzu
Zajebista nuta pozdro fazi 😊
Tomasz Lewandowski
RRX DESANT KURWA DZIECCIAKI
Tomasz Lewandowski
kozak