Wybierz format pliku, który chcesz pobrać

6 błędów, które popełniasz podczas treningów

Dodano: 2018-12-22

Wyświetleń: 761710

Czas trwania: 9 min

Opis materiału 6 błędów, które popełniasz podczas treningów


                  Czy robisz wszystko, co w twojej mocy, żeby zrzucić zbędne kilogramy i wyrzeźbić ciało, ale nie widzisz żadnych efektów? Czy jesteś na diecie, chodzisz na siłownię pięć razy w tygodniu, a waga ani drgnie? Bez odpowiedniej wiedzy możesz nigdy nie doczekać się pożądanych rezultatów, ba, możesz nawet pogorszyć sprawę!

Czy wiesz, że rozgrzewka przed i rozciąganie po treningu są niezbędne w trakcie stosowania diety i ćwiczeń? Bez rozgrzewki ryzykujesz kontuzją. Wtedy z całą pewnością zrobisz krok w tył. Pozytywne nastawienie ma ogromny wpływ na zgubienie wagi. Jeśli twoje ciało nie czuje się dobrze, nie podoła zaplanowanym ćwiczeniom. Pamiętaj o rozgrzewce i rozciąganiu, a w dłuższej perspektywie zwiększysz swoje szanse na sukces! Chcesz się dowiedzieć, czego unikać, a co zastosować w treningu? Obejrzyj nasz nowy filmik!
Pamiętaj, że oprócz ćwiczeń istotną rolę w odchudzaniu odgrywa też dieta. Jeśli regularnie trenujesz i zdrowo się odżywiasz, ale w tym samym czasie szkodzisz sobie kaloriami z energetycznych batoników i energetyzująch napojów (które są naładowane cukrem), efekty ćwiczeń mogą być odwrotne od oczekiwanych!

Czas:
Nie robisz rozgrzewki 0:51
Wykonujesz tylko trening kardio 2:04
Co to jest trening siłowy? 3:24
Źle interpretujesz ból 4:37
Używasz lekkich ciężarków, żeby się wzmocnić 5:54
Nie wprowadzasz zmian w treningu 7:15

Muzyka Epidemic Sound https://www.epidemicsound.com/

Streszczenie:
- Rozgrzewka przed i rozciąganie po treningu są bardzo istotne w trakcie stosowania diety i ćwiczeń.
- Z wielu źródeł i badań naukowych wynika, że jeśli próbujesz zrzucić wagę, powinieneś skupić się na treningu HIIT, czyli intensywnym treningu interwałowym, a nie na jednostajnym treningu kardio.
- Jeśli twój plan ćwiczeń opiera się tylko na kardio, czas pokochać trening siłowy! Wykonywanie ćwiczeń opartych tylko na kardio, oznacza, że duża część twoich mięśni nie jest poddana odpowiedniemu treningowi.
- Jeśli budzisz się i odkrywasz, że nie możesz wstać z łóżka, oznacza to, że za bardzo się forsujesz. Powinieneś raczej spokojnie przyzwyczajać swoje ciało do ćwiczeń, które chcesz wykonywać.
- Podnoszenie dużych ciężarów wyrzeźbi i wzmocni twoje mięśnie. Jeśli twoim celem jest zrzucenie wagi, większe ciężary i mniejsza ilość powtórzeń będą twoją receptą na sukces.
- Jeśli skupiasz się wyłącznie na treningu siłowym lub kardio, nie będziesz w stanie osiągnąć zamierzonych efektów w zrzuceniu zbędnych kilogramów.                

Komentarze


Sebastian xd
Co on pierdoli jpdl....
Pan Anieł
Co on pird....li?!!BUHAHAHAHA😀 😁 😂 🤣 😃
ada las
Co to za MURZYNI ? Po co nam w Polsce MURZYNI ???
Someguy Called john
To nieprawda, jestem trenerem personalym I jezeli chcesz rzućić tluszc muśisz jeśt dluzo jabka I tylko biegać przez 2 minuty dzienie
Damian Potrykus
Jak sie nie znasz nie rob filmow o tym to ze wyczytales to na google nie znaczy ze tak jest
Sebastian Kunicki
Czy jest opcja usunięcia tego kanału z wyświetlanych na głównej? Dość mam gówna którym karmi ludzi ten gość
Demon BoBo
3 sposoby na schudnięcieDobra dieta i trzymanie jej siępoprawna technika wykonywanych ćwiczeńregeneracja...
Save
FBW !
DavidosDaOne
Przeciętny świeżak na siłowni ma więcej wiedzy niż wy
Przemek kozaczek
Huj pierdoli jak jego stara lezbijka