Wybierz format pliku, który chcesz pobrać

kxml x krótki - nasze miejsce

Dodano: 2019-04-03

Wyświetleń: 24599

Czas trwania: 03:44

Opis materiału kxml x krótki - nasze miejsce


                  Gościnnie na kanale!

kxml - https://www.youtube.com/channel/UC9kNabyP2KdNsLFR6ojaOIA

krótki - https://m.facebook.com/KrotkiHidden/?_rdr                

Komentarze


NoComment
Fajna jakościowa rzecz, która ma wszystko zeby się podobać, ale zupełnie nie dla mnie. Dla mnie nic specjalnego. Innym, którzy lubią rozkminki na autotune polecam sprawdzić.
Mateuszek Stefanowski
samo rozwòj to wielkie zmiany pozwala to nam zrozmiec że sami jestesmy tylko prochem.Wiec szacun dla tych co wiedza że zyjemy dla najblizszych naszemu sercu i nas to uszczesliwia a ich obecnosc pozwala nam zapomniec o wszelkim zle tego swiata lecz nie tracimy czujnosci calkowicie albowiem pragniemy chronic ich i mamy respekt do zycia otaczajacego nas. pozdro
Dżessika official
"Biorę wdech, i wezmę jeszcze więcej,Chciałbym Cię, złapać mocno za ręce,Lecieć gdzieś, gdzie wszystko jest piękniejsze, Lecieć tam, gdzie tylko szczęście i nic więcej." 👌💪💪💪💎💎💎💎
Dan_Official
brawooo krótki mordo że u K.M.S brawo lecisz po miliony !!!!
Sandra ŁOWCA MK
Fajne
kxml
❤️
Syndrom
Fajne
Avenlie Daybreak
To nie K.M.S.a z tego co rozumiem a nowego rapera, który powoli idzie drogą po stopniach kariery ^^ niezłe
Kacper XxX
fajnie
Krotki Typ
Wyszło pięknie ! :D