Wybierz format pliku, który chcesz pobrać

MASA #5 CO ZJEŚĆ PO TRENINGU?!

Dodano: 2013-10-31

Wyświetleń: 186993

Czas trwania: 06:24

Opis materiału MASA #5 CO ZJEŚĆ PO TRENINGU?!


                  https://www.facebook.com/warszawskikokss
https://www.facebook.com/GymnazjosOfficial
MASA #4 pas treningowy
http://www.youtube.com/watch?v=Zq7rEojOcyY                

Komentarze


Lango CeNa
co jest xDDD
Bartosz Słomiński
Elo Saker mam pytanko. Czy osoba otyła musi jeść po treningu w ciągu od 30 do 60 minut żeby mięśnie się niewyniszczały czy taki organizm kożysta z tkanki tłuszczowej?
Kamil Starzycki
Czyli co jesc po tym treningu ? Bo caly,filmik slysze tylko glikogen tu glikogen tam..
MI KI
teoretycznie carbo i wszystko co jest w prochu nie zapycha maja niski indeks sytosci i jak włozymy do pieca to dalej mozemy zapiedalac z posiłkami tylko nie wiem czemu ja bezposrednio po treningu jak mam sie doładowac carbo to ciezko mi na zoładku bo powiedzmy wypiłem 1lit czy 1.5 i lepiej wchodza zelki wgl co uwazasz na temat zelkow ?
Don C
z 6min tego filmiku mozna zrobic 2min i to wystarczy, do rzeczy
Kris H
rozumie ze cukier prosty w ilości 100 gram nie podniesie nam poziomu insuliny ??? O czym Wy kurwa mówicie ? Insulina jako transporter wegli zostaje automatycznie uruchomiona po spożyciu węglowodanów szczególnie tych prostych...
troll bagienny
szklanka wody suchy chleb polykam i jest git.pozdro
Rafał Ładnie
wyłącz pan tę muzykę bo nic nie słychać
Kamil Kapusta
ja po treningu od razu ryż+cukier+cynamon :D
herflikdd
weglowodany o wysokim indeksie glikemicznym (np. Piwo pszenne bezalkoholowe, daktyle, miod, maltodekstryna, banany) i bialko dobrej jakosci (Serwatka=Whey) 30 do 60 Minut po treningu.