Wybierz format pliku, który chcesz pobrać

SEKRETY, o których PILOCI nie mówią swoim pasażerom

Dodano: 2019-06-09

Wyświetleń: 287492

Czas trwania: 10:35

Opis materiału SEKRETY, o których PILOCI nie mówią swoim pasażerom


                  DIABLO CHAIRS:   http://bit.ly/2GGpa2c
X-RAY: http://bit.ly/2Q3BuO3
Cześć! W dzisiejszym odcinku pokażemy wam "SEKRETY, o których PILOCI nie mówią swoim pasażerom". Jeśli odcinek się podobał zostaw kciuka w górę 👍 i udostępnij dalej dla zasięgu 👊
Kontakt i współpraca: [email protected]

=======================================
SUBSKRYBUJ KANAŁ ŻEBY ŚLEDZIĆ NOWOŚCI:
► https://youtube.com/spinkafun?sub_confirmation=1 ◄
=======================================

YouTube: ► https://www.youtube.com/spinkafun/ ◄ 
Facebook: ► https://www.facebook.com/spinkafun/ ◄
Grupa FB ► https://www.facebook.com/groups/640598269429754/ ◄
Twitter: ► https://twitter.com/spinkafun ◄

Autor kanału nie rości sobie żadnych praw do zdjęć/grafik zawartych w tym filmie. Materiały wykorzystane w ramach dozwolonego użytku, w celu umożliwienia widzom lepszego zrozumienia przedstawianych informacji. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń kontakt na: [email protected]                

Komentarze


SpinkaFun
o czym chcielibyście kolejny odcinek :) ?
Chuj, Dupa I Kamieni Kupa Minister
Tylko dobra guma i solidne gumowanie na komisariacie czynią cuda. Każdy pilot musi poznać smak gumy na milicji. Lać gumą ile wejdzie i zrobić lewatywę gumową gruszką. Przegumować całą Polskę -- od morza do Tatr. Lać zimnym końcem.
Julia Krzyna
Ja byłam w kopicie Xd bo narysowałam pilota i mam nawet zdjęcie😁
LUNA TIC シ
To mity a nie fakty
Arek Arek
Wychodzi na to że piloci jebią czas pracy bardziej od kierowców ciężarówek gdzie w tych przypadkach jest ITL 😆
Michał Król
"Nie ma czasu na pogaduszki"? Kolejna bzdura. Piloci przez większość lotu swobodnie gadają, żartują... Jak to ludzie. Zwłaszcza, że najczęściej dobrze się znają.
Michał Król
"Nie trzymają sterów" - chciałbym tu wtrącić, że podczas parogodzinnego lotu jedynie przez parę minut jeden z pilotów steruje ręcznie - w czasie startu (tuż po nim zazwyczaj włączają autopilota, chyba że mają wyjątkową ochotę polatać sobie ręcznie) i przed lądowaniem. Autopilot to nie żadne "albo" - to konieczność."Często włączają autopilota" - znowu. Zawsze włączają autopilota, przynajmniej w lotach powyżej pół godziny w większych samolotach pasażerskich.Poza tym to nie jest tak, że człowiek nim nie steruje. Autopilot to nie wszechwiedzące bóstwo, wszystkie wymagane parametry się tam wprowadza ręcznie. Sam nic nie zrobi.
Michał Król
Sen nie jest wcale zabroniony, to bzdura! Jeden śpi, drugi monitoruje systemy.
Michał Król
"Ludzie, widoczność jest zerowa"? To nie jest przypadek sytuacji krytycznej, zdarza się to dość rzadko. Kiedy widoczność jednak faktycznie spada do zera, piloci lądują na innym lotnisku z warunkami na to pozwalającymi. Dodatkowo, dopuszczalne ograniczenia widoczności są określone osobno dla każdego lotniska. Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że istnieją już od całkiem dawna systemy pozwalające na wylądowanie z łatwością nawet przy zerowej widoczności, jednak takie lądowania nigdy nie są wykonywane. Powód? Przy zerowej widoczności po wyhamowaniu piloci po prostu nie widzieliby, gdzie kołować (jechać) do właściwego gate'u czy miejsca parkingowego.
Michał Król
7500, 7600, 7700 (kolejno porwanie, awaria radia i sytuacja awaryjna z potrzebą natychmiastowego lądowania) to tzw. kody transpondera; nikt ich nie mówi, ponieważ są one kodami radiowymi. Ustawia się je na transponderze (urządzeniu pozwalającym kontrolerom na ziemi widzieć np. prędkość czy wysokość samolotu na ekranie radaru), co pozwala kontrolerom bez pytania wiedzieć, co się dzieje. Dodatkowo 7500 umożliwia przekazanie informacji ATC, kiedy porywacz zabrania poinformowania tego głosowo.